Reklamace

 

Jak vrátím či reklamuji zboží?

 

Vrácení a výměna

Nejste spokojeni se svým zbožím?

Zboží můžete do 30 dnů od doručení vrátit zdarma a bez udání důvodu.

Zboží, které vracíte, musí být nenošené, v původním neponičeném obalu a s visačkou. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo na stržení 10–30% vracené částky.

Zboží můžete vyměnit za jiné. Tento krok však můžete provést jen jednou.

 

Jak postupovat:

  1. Zboží zašlete poštou.
  2. Vložte výrobek v původním obalu do krabice, přidejte fakturu, na jejíž zadní stranu napište zda zboží vracíte „VRACÍM“ (v tomto případě uveďte číslo účtu), nebo zda si přejete vyměnit za zboží jiné „VYMĚNIT ZA JINÉ“ pak Vás budeme sami telefonicky kontaktovat.
  3. Vše nám pošlete na adresu: LOVELILI, Beranových 60, 199 00 Praha 9.

V případě vrácení zboží, vracíme částku nejpozději do 30 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí zboží. Ponechte si podací lístek do té doby, než vám od nás přijde potvrzení, že jsme balíček přijali. 

 

Reklamace

 

Pokud by se zbožím bylo cokoli v nepořádku, dejte nám o tom co nejdříve vědět (telefonicky na +420737979079 nebo e-mailem info@lovelili.eu) a zároveň zašlete zboží doporučeně na adresu: LOVELILI, Beranových 60, 199 00 Praha 9.

Jak postupovat:

  1.  Zboží vložte v originálním obalu do krabice, přidejte fakturu, na jejíž zadní stranu uveďte „REKLAMACE“ a číslo účtu, kam Vám máme poslat vrácené peníze. 
  2.  Vše nám pošlete na adresu: LOVELILI, Beranových 60, 19900 Praha 9

Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.

V případě uznané reklamace a následné výměně za nové zboží hradíme poštovné k zákazníkovi.

 

 

Odeslat

© Copyright 2017 lovelili.cz